آپدیت روزانه نود 32 و یوزرنیم و پسورد

آپدیت نود 32 در تاریخ 1391/6/24

 

 

 

اسکن  آنلاین  یعنی  اینکه  شما  ویروس کش  ندارید  و  می خواهید  کامپیوترتون  رو  اسکن  (ویروس کشی )  کنیدخب  این  امکان در سایت  نود 32 ایجاد شده

 

. کافیه  که  برنامه  زیر  رو   دانلود  کنید.

دانلود

 

یا  اگه  حرف  بنده  رو  قبول  ندارید  به  سایت  نود32  به  آدرس  زیر  برید

 

http://www.eset-la.com/online-scanner

 

این آنتی ویروس رایگان می باشد.

 

 

آپدیت نود 32 در تاریخ 1391/6/22

 

 

 

 

آپدیت نود 32 در تاریخ 1391/6/21

 

 

اصطلاحاتی که از سرنام کلمات دیگر تشکیل شده است، در زبان انگلیسی فتّ و فراوان است. EAV هم یک اصطلاح است که از سرنام سه کلمه تشکیل شده است. شاید تا به حال زیاد با این اصطلاح سرو کار داشته اید، و شاید هم اولین بارتان باشد که در اینجا از آن باخبر می شوید. ولی این را بدانید که بی‌ربط با آنتی ویروس و برنامه های امنیتی بخصوص Nod32 نیست. به عنوان فردی که با یک برنامه امنیتی ESET Nod32 کار می کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. پس برای پاسخ به سوال EAV چیست، به ادامه نوشته مراجعه کنید.

 

گفتیم که EAV سرنام سه کلمه است. این سه کلمه ESET Anti Virus هستند. ESET که نام شرکت امنیتی است که محصولات نود۳۲ را عرضه می کند. Anti به معنی ضد و Virus هم که معلوم است؛ ویروس. در کل این اصطلاح تداعی کننده آنتی ویروس ایست – ESET است.

آنتی ویروس نود 32 EAV


EAV چیست؟

پس از این به بعد که هر زمان به این واژه برخورد کردید، می‌دانید که معنی آن چیست. اگر معنی تمام اصطلاحات انگلیسی را بدین صورت یاد بگیرید، با مفاهیم آن بهتر کنار می آید. این یک نکته در مورد یادگیری زبان انگلیسی هم بود، که باید به آن توجه کنید.

 

بسیاری از افراد تازه کار در زمینه رایانه، که به فکر امن کردن رایانه خود با آنتی ویروس یا ضد ویروس هستند، به معنا و تعاریف هر اصطلاح به طور دقیق آشنا نیستند. یکی از این اصطلاحات که در کار با Antivirus به کار ما می آید، اسکن یا Scan کردن است. اسکن که در اصطلاحات رایانه ای ما جای خود را باز کرده است، در اصل یک کلمه لاتین است. که به معنای پویش در زبان شیرین ما فارسی زبانان بر می گردد.

حال اگر می پرسید که پویش چیست، باید تا پایان این مقاله از  این وبلاگ همراه ما باشید.

اول از همه به شما پیشنهاد می کنم که بنابر اصل “فارسی را پاس بداریمبیاییم و از این کلمه استفاده نکنیم و در عوض از معادل فارسی آن استفاده کنیم. نه در این مورد بلکه در تمامی مواردی که می توانیک جایگزین مناسب برای یک عبارت لاتین استفاده کرد، چه بهتر است از آن استفاده کنیم. مانند همین پویش در ضد ویروس که باید به جای اسکن (Scan) استفاده شود. 

پویش (Scan) در رایانه به جست و جوی رایانه برای یافتن فایل و کدهای مخرب اطلاق می گردد. یعنی اگر شما بخواهید که سیستم را پویش کنید، در اصل این کار به معنای یافتن و پاک کردنهمان ویروس و کدهای مخربی است که شما چندان دل خوشی ندارید که بروی رایانه باقی بماند. پس هر وقت این اصطلاح به گوشتان خورد می توان فهمید که این همان پاکسازی رایانه با آنتی ویروس است. ولی فقط این معنا را نمی دهد. چون در زمینه های گوناگون می تواند مفاهیم مختلفی به خود بگیرد. ولی این مفهوم در زمینه امنیت رایانه بود که باید شما با آن آشنا می شدید

 

 

پس تا اینجای کار با مفهوم و کارایی این مورد یعنی پویش یا Scan آشنا شدید. ولی همانطور که تا به اینجا به آن پی بردید، پویش یک دستور در ضدویروس ها است، که با این کار اقدام به پاکسازی سیستم شما می کنند. این گزینه در آنتی ویروس های مختلف وجود دارد، یعنی ماهیت آنتی ویروس بر مبنای آن بنا شده است، تا با استفاده از آن ویروس ها و کدهای مخرب را پیدا کرده و هر چه سریعتر آنها را پاکسازی کند.

در Antivirus Nod 32 هم این مورد وجود دارد و می توانید با این مقوله در نوشته های دیگر از این سایت آشنا شوید. پس پیوندهایی که به این نوشته ها ختم می شود در زیر قرار داده شده اند:

 

اسکن کامل رایانه با آنتی ویروس Eset nod 32

ادامه مطلب |  
 

Eset Nod32 Antivirus   دانلود کتاب راهنمای  نرم افزار

download

 

 

 

 

تفاوت یوزرهای EAV و TRIAL

نود 32 دو نوع سرور برای آپدیت محصولاتش قرار داده یکی سرور اصلی و یکی هم سرور آزمایشی. سریال هایی که اولشان eav هست به سرور اصلی وصل شده و آپدیت از آنجا دریافت میکنند و سریال هایی هم که اولشان trial نوشته به سرور آزمایشی متصل میشوند. آپدیت های سرور اصلی و آزمایشی از نظر محتوا تفاوتی ندارند یعنی شما به هر کدام از سرور ها متصل شوید و آپدیت کنید در تعداد شناسایی آنتی ویروس ها تفاوتی ندارند تنها تفاوتی که هست سرور اصلی خلوت تر بوده و زودتر عمل آپدیت انجام میشود.

ما باید از کدامیک استفاده کنیم؟؟؟

1.برای نسخه های کرک نشده نود 32 بهتره که از همان یوزرهای eav استفاده کنیم.(trial هم میشود داد ولی یوزرهای trial کمتر در دسترس می باشند) و برای نسخه های کرک شده اگر درخواست یوزر پسورد داد از سریال هایی که اولشان trial داره استفاده کنیم (که معمولا نباید درخواست بده).

 


2.اگر یک بار نود را با سریال های eav دار آپدیت کنیم و بار دیگر  از نوع trial دار استفاده کنیم یا بالعکس ، این عمل باعث خواهد شد که نود آپدیت های قبلی رو نادیده گرفته و  دوباره حجم زیادی از آپدیت را دانلود کند. چون شما با این کار نوع سرور را عوض کردید و  ساختار فایل ها در دو نوع سرور متفاوت بوده باعث می شود نود سر در گم شود .

بنابراین با توجه به نوع آنتی ویروستان (اعم از کرک شده یا کرک نشده) همیشه از یک نوع از این سریال ها استفاده کنید.(البته نوع کرک شده معمولا درخواست یوزر پسورد نمیکند)

3.به دلیل اینکه سریال هایی که تو سایت ها به صورت رایگان قرار دادند اکثرا eav دار هستند : (مثلeva-44705430 ) وکمتر سریال هایی از نوع trial-33632565 قرار می دهند و باتوجه به اینکه ما باید همیشه از یک نوع از این یوزرها استفاده کنیم و نمی توانیم نوع آنها را عوض کنیم پس با کمبود یوزر پسورد مواجه می شویم بنابراین بهترین کار اینست که ما بیاییم از نسخه کرک نشده استفاده کنیم و همیشه به آن یوزر eav دار بدهیم و آپدیتش کنیم.
در این صورت هم نودمان از حالت نسخه آزمایشی در آمده و به نسخه دائمی تبدیل میشود و هم اینکه هیچ موقع با کمبود یوزر پسورد مواجه نخواهیم شد.

در پایان هم توصیه من اینست که سعی کنید از کرک استفاده نکنید و با دادن یوزر نیم و پسورد معتبر از سایت های معتبر یا از سایت آپدیت روزانه آنتی ویروس نود32 آپدیت کنید.

موفق باشید
..

 

NOD32 user name and password | NOD32 5 activation code | ESET NOD32 upgrade ID|2012, September 10